From the inside out – wanneer je merkverhaal klopt en je de meerwaarde van jouw product of dienst hebt vastgesteld, kan je beginnen met het door vertalen van jouw merkverhaal naar bijvoorbeeld visuele content. Wij helpen je bij het vaststellen van het DNA van je bedrijf, maken hier een bijpassende look & feel bij en bedenken strategie voor hoe wij jouw merkverhaal het beste kunnen vertellen aan jouw doelgroep.
Maas Bloemendal - Creative Director
Wij beginnen altijd bij het begin voordat wij aan de slag gaan, doordat wij onderzoek doen naar de markt waarin jij je bevindt. Wie zijn jouw concurrenten en hoe onderscheid jij je van deze merken? Wat maakt jouw organisatie, dienst of product uniek? Wanneer wij dit goed in kaart hebben, beginnen wij met de positionering van jouw merk.
Bij een goed merkverhaal hoort een bijpassende en pakkende look and feel. Wij helpen je bij het maken van een huisstijl die jouw verhaal doet versterken. Van marktonderzoek naar positionering en van merkstrategie naar creative concepting. Samen zorgen wij ervoor dat jouw merk herkenbaar wordt bij de doelgroep.