Fotografie

Wanneer helder is waar jouw merk voor staat en hoe dit naar buiten gebracht gaat worden, is het tijd om dit vast te leggen. Visuele informatie wordt sneller opgenomen dan tekst en het is dus belangrijk om in je communicatie gebruik te maken van fotografie. Op deze manier kun je jouw boodschap versterken en breng je jouw merkverhaal nog beter over.

Wat doen we precies?

Ons team matched de fotografiekeuze met de eerder opgestelde merkidentiteit. Dit doen we door te retoucheren en door te werken met kleuren en composities. We kijken naar het doel en de bestemming van de foto’s, zodat we de beste resultaten eruit kunnen halen. Worden ze bijvoorbeeld gebruikt op social media of komen ze op de website te staan? Vervolgens werken we een uitgebreide ‘shotlist’ uit zodat we vlot achter elkaar kunnen doorschieten.

94%

van de tekst wordt vaker gelezen wanneer er een foto bijstaat.

Wat is de toegevoegde waarde?

Fotografie versterkt je visuele identiteit, wat gunstig is voor jouw merk. Het laat zien wat met woorden niet verteld kan worden. De toevoeging van een foto onderbouwt tekst niet alleen, maar het zorgt er ook voor dat een koptekst vaker wordt gelezen. Zo werken onze hersenen nou eenmaal.

Wat kunnen we voor je doen?

Zakelijk, speels, kleurrijk of neutraal: het is aan jou om te bepalen wat je precies wil uitstralen. Hoe wij daar invulling aangeven, dat begint bij luisteren naar wat jij met de foto’s wil bereiken. Hoe kunnen we jouw merkverhaal zo goed mogelijk op beeld vastleggen? – dát is de vraag die ons team continu bezighoudt. Onze specialisten denken met je mee en houden jouw merkidentiteit bij iedere foto in hun achterhoofd.

Heb je vragen?

Stel ze aan Pardis,
onze Allround Content
Creator.

Bekijk deze relevante cases