Brand design

Ieder merk wil anders zijn dan zijn concurrenten, logisch. Het is hiervoor belangrijk om een sterk fundament te bouwen, een stevige basis. Je wilt namelijk dat jouw doelgroep zich aan je bindt vanwege de sterke merkpositionering en herkenbaarheid, zodat ze echt voor jouw als merk kiezen om wat het uitstraalt.

Wat is brand design?

Jouw merkidentiteit houdt meer in dan alleen je logo en huisstijl. Het ligt ten grondslag aan alles wat je als merk uitstraalt. Het is dus belangrijk dat hier een sterk design achter zit. Kleur, vorm, typografie, beeld en tone of voice vormen samen het brand design. We voegen ze samen in een creatief concept en creëren zo de rode draad van jouw communicatie, zodat iedereen kan zien wie je bent en waar je voor staat.

86%

van de consumenten zegt dat authenticiteit een belangrijke factor is bij de keuze van de merken die ze waarderen en ondersteunen.

Wat doen we precies?

Tijdens een uitgebreid interview vragen we je het hemd van het lijf. Met deze informatie starten we een analyse waarin we kijken naar wat je beweegt en hoe je in de markt staat. Hier bouwen we jouw strategie omheen.

Wat is de toegevoegde waarde?

Een sterk brand design helpt je om alle neuzen binnen jouw organisatie dezelfde kant op te krijgen, het zorgt ervoor dat alle communicatie consistent is in uitwerking en het helpt bij het ontwikkelen van jouw merkstrategie. Daarnaast zorgt het ervoor dat je merk snel herkend wordt door je doelgroep. Doel bereikt: zij blij, jij blij, wij blij.

Wat kunnen we voor je doen?

Onze specialisten helpen jou om een brand design te ontwikkelen dat aansluit op wat jij als merk wil uitstralen naar je doelgroep. Een sterk design vraagt om een creatieve blik en het strategisch meedenken van onze specialisten. Toevallig kunnen we dat allebei.

Heb je vragen?

Neem contact op met
Maas, onze Creative Director

Bekijk deze relevante cases