Ons manifest

Wij zijn Ice Cream Media. We helpen bedrijven om hun smaak met de rest van de wereld te delen: in een cupje of een hoorntje, met of zonder spikkels. Bij alle keuzes die we maken en beslissingen die we nemen staat ons manifest centraal.

Wij nemen het merk als uitgangspunt

Branding versus marketing: de eindeloze kip-of-het-ei-discussie. Branding is de overkoepelende perceptie van een persoon, product, service of organisatie. Je merk is namelijk ook afhankelijk van factoren die losstaan van de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de kwaliteit van het product of de customer service. Het gaat om de waarden die je aan een merk toekent. Welke filosofie zit erachter? Marketing kan branding wel gebruiken als tool, maar de perceptie van je merk wordt gevormd door het publiek. Wij helpen je om deze perceptie richting te geven.

manifest manifest manifest manifest manifest manifest

We maken het
persoonlijk

We némen het niet persoonlijk, we máken het persoonlijk: het team, de specialisten en de klanten – bij ons staan de mensen centraal. Natuurlijk behalen we resultaten, maar uiteindelijk gaat het ons om de mensen die blij zijn met ons geleverde werk. Een stralende lach, daar doen we het voor!

Wij zijn jouw partner in crime

We zien onze klanten als partners, omdat we geloven dat je op deze manier een stuk verder vooruitkomt dan wanneer je dit niet doet. Uiteindelijk hebben we namelijk beide hetzelfde doel voor ogen. Ons team neemt je mee om te laten zien wat we voor jouw merk kunnen doen en gaat om de tafel om tot vernieuwende ideeën te komen. We doen het samen.

We ontwikkelen onszelf

Zoals de veiligheidsinstructie in het vliegtuig luidt: reist u met kinderen, zet dan eerst zelf een masker op en help daarna uw kind. Dit principe passen we zelf ook toe en zoeken daarom continu naar manieren om te blijven innoveren. We volgen en geven inspirerende workshop en doen research naar de nieuwste trends en de laatste ontwikkelingen.

manifest manifest manifest manifest manifest manifest

We zijn digital savvy en data-driven

Designers, brandspecialisten en marketeers: we werken allemaal samen onder één dak. We zijn niet bang om onszelf uit te dagen en vertrouwen op onze kennis en het werk dat we leveren,. Dit is niet alleen omdat we werken op basis van data-research, maar ook omdat wij digital savvy zijn en dus altijd op de hoogte zijn van de laatste trends en ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Hierdoor zijn we er zeker van dat we de beste resultaten voor onze klanten kunnen behalen.

We geven 100% of we geven niets

‘Nee’ zeggen tegen projecten waar we niet 100% achterstaan, dat durven we best. Ons doel is om altijd de mooiste producten te maken en inspirerende verhalen te vertellen. Dit kan alleen als we vertrouwen hebben in ons eigen werk. We zullen daarom nooit onbezonnen aan een project beginnen als we niet zeker weten of we de klus kunnen klaren. Het resultaat: specialisten die altijd met plezier én vol vertrouwen jouw project opleveren. Jij blij, wij blij.

Onze services