Vaqancies, een SaaS-bedrijf gevestigd in Amsterdam, biedt diverse HR-oplossingen aan die bijdragen aan het verbeteren van jouw employee experience.
Bekijk Vaqancies.com
Maar liefst 76% van de bedrijven geeft aan dat het niet kunnen aantrekken van de juiste medewerkers de grootste belemmering voor bedrijfsgroei vormt. Tegelijkertijd geeft 60% van de kandidaten aan dat diens ervaringen met wervingsprocedures matig tot zeer slecht is geweest. Sterk verouderde werken-bij websites, met nietszeggende vacatureteksten, en recruitmentprocessen waarbij werkgever centraal staat zijn de voornaamste boosdoener.
Vaqancies wilde een nieuwe website waarin de verschillende onderdelen van diens SaaS-oplossing duidelijk worden toegelicht. Bedrijven moesten meekrijgen dat het centraal stellen van de kandidaat (in zowel de vacatures als het wervingsproces) en een duidelijke employer brand leidt tot de minste afvallers en tot het aantrekken van de best passende werknemers. Met de oplossing van Vaqancies kunnen werkgevers hun beoogde doel behalen: indruk maken op kandidaten.
De branding en de website van Vaqancies moesten op de schop, omdat de SaaS-oplossing in een jaar tijd flink was veranderd. Samen met Vaqancies gingen wij terug naar de tekentafel om de missie en visie van Vaqancies opnieuw vast te leggen. De nauwe samenwerking leidde tot een rebrand en een daarbij aansluitende content- en marketingstrategie.
Met de nieuwe website en de daarop aansluitende content strategie krijgen werkgevers een duidelijk beeld welke factoren bijdragen aan een positieve candidate experience.
SEO score
Paginaweergaven
Bounce rate
Ruth de Bruijn, Account Executive